fredag 16. oktober 2015

Varme toner på kjølige dager !


I dag skal boblejakken ned fra loftet for NÅ begynner det å bli kaldt ute...men i orangeriet er det godt og varmt ! En liten ovn av det elektriske slaget er satt inn så nå kan man være der hele tiden om man har lyst....og det har jo jeg..men det kan man jo ikke. Man har jo andre plikter :) I fremtiden håper jeg på å få satt inn en gammel vedovn der , tror nemlig det kunne det blitt veldig koselig. Varme toner i tekstiler og andre detaljer har også flyttet inn både puten i rustrødt og lys med lysestake er en nydelig gave fra en av mine beste venner som har nytt en tekopp her inne. Jeg er vel heldig, og alt er fra Kremmerhuset :)

 Å som man elsker disse varme tonene her inne !


Et annet vakkert teppe har også kommet inn her og dette er fra Home & Cottage. Nydelige toner som passer perfekt til den sjarmerende døra bak her.
Så deilig å "tulle"seg inn i med en varm tekopp mellom hendene her inne...

Vakkert bladverk i grønn og gultoner er plassert i en bøtte fra Affari...for meg blir det en gratis og nydelig høst bukett :)


De gamle tre fjølene mine er jeg bare så glad i og dere har sett de mange ganger i bildene mine. Jeg bruker de mye og synes det gir en flott kontrast mot det hvite....og ønsker meg selvfølgelig mange flere...:)


Den gode nyheten jeg ønsket å dele med dere sist er at jeg har solgt min første reportasje til et engelsk magasin som heter Country House...:))) Reportasjen inneholder både tekst og julebilder fra vårt hjem her i Porsgrunn. Heldigvis har jeg gode venner som kunne hjelpe med den engelske oversettelsen slik at det ble mer naturlig og ikke min "turist engelsk" ho,ho :) Alt blir publisert i deres juleutgave og du kan se det
her . Fantastisk moro å oppleve dette og jeg tror jeg nå er klar for å ta dette steget videre...det ga nemlig mersmak !
                                                           KLEM VIBEKE

 

7 kommentarer:

  1. What a sweet little house! I love it! Congratulations on your article publication! How exciting! I look forward to reading and seeing it! Today is windy and cool in the NC mountains. The leaves are lovely and the asters are blooming! You would love it!

    SvarSlett
  2. Oh yes, I will be looking for that Country Home issue, for I love and adore your wonderful beauty, it's so raw and natural, pure and good.

    As for the winter chill that is coming up soon on our days ahead I am inspired by your warmth here, the accent of orange I am seeing a lot more of, I often wished I had terra cotta stone floor tiles to embrace the feel year around, my favorite season is winter, and your home has touched that season soulfully.

    Congrats my dear on the magazine feature you are so worthy of a feature of such.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  3. You always make chilly days warmer with your design! Too bad my translate isn't the best :/

    SvarSlett
  4. Gratulerer Vibeke, så gøy! Gleder meg til å se.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Jag älskar den gråa färgen på orangeriets dörrar. Har du möjlighet att berätta vad färgen har för kod? Mvh

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Janet :) Inngangsdøren til orangeriet er grå og heter "Kontrast " , desverre vet jeg ikke koden. Jeg er veldig glad i den og har brukt den på både platting og dører til huset vårt også :) Klem Vibeke

      Slett
  6. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett