onsdag 8. april 2015

Vibeke Design i DAPHNE`S DIARY !

Ja så fikk jeg også omsider fått sett reportasjen om Vibeke Design i det flotte internasjonale magasinet DAPHNE`S DIARY ...Magasinet fås kjøpt nesten i hele verden... men ikke i Norge. Jeg fikk endelig magasinet i posten i dag og fikk for første gang se reportasjen på trykk...i store flotte bilder i A4 str ...Fantastisk morsom opplevelse...og Tusen takk til redaksjonen i Daphnes Diary for flott samarbeid. De hadde valgt seg ut over 40 bilder fra flere år tilbake som de ønsket at jeg skulle sende over....så ja det var en liten jobb for meg også å finne bildene de ønsket i mitt DIGRE bildearkiv...Men så blir det jo flott når de får tryllet med de...det skal dere få se til slutt i innlegget her :)

" Dere må da være veldig rike" fikk jeg i en kommentar engang...."Jo for du har jo alltid så mye blomster". Husker jeg lo godt når jeg fikk høre det :))) Å ja jeg liker veldig godt å omgi meg blomster men bruker ikke mange penger på det...dessuten kan blomster brukes i flere omganger...i en bukett finnes det alltid noen som visner senere enn andre og da tar man  i bruk de som er igjen på en helt annen måte. derfor kan det se ut som man konstant har en ny bukett stående. Jeg elsker blomster og den lille "luksusen" de koster meg kan jeg fint leve med :)))

Narsissene er fra påskens dekorasjoner og stråler om kapp med sola fra vinduet....FOR en vårglede de gir :)
Her i en gammel glasskrukke fra en nydelig venn som hadde funnet den til meg. Blir glad av både blomster og krukke her....man blir jo bare varm i hjertet av å tenke på at noen ville gi denne til nettopp meg :)


Litt her og der får buketten stå...


Helt klart at den er vakker i gammel fransk emalje også :)


Så skal dere også få se reportasjen...ja noen der ute har jo fått sett den lenge før meg og TAKK for skjønne tilbakemeldinger.Så moro at den har falt i smak for dere også :)
Slik ser magasinet ut og jeg har alltid måtte kjøpe med meg et hjem når jeg har vært i utlandet...Det er et spesielt vakkert magasin som ikke er helt som alle andre....og tenk....så skulle Vibeke Design engang få hele 7 sider i det...Når redaksjonen tok kontakt i november i fjor var det ikke til å tro... og gleden er virkelig stor når jeg i dag ser hvor vakkert det hele har blitt :)

Jeg lar bildene tale for seg ....:)






 Dere som har vært med en stund her inne dro nok kjensel på en del av bildene. De har virkelig tryllet med de og lagt nydelige detaljer til for å bringe fram følelsen i de :) Jeg er SÅ fornøyd :)


Vi har det mest fantastiske vår været nå om dagen og skal si det kjennes i kropp og sjel, ENERGIEN er jammen på topp om dagen og gleden til å skape å være kreativ er så absolutt til stede:))))

                                     KLEM med sol på ,fra VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Complimenti . Sono felice per te, per la pubblicazione delle tue foto sulla rivista . Belle . I fiori piacciono anche a me :è un piccolo lusso che mi concedo.
    Un abbraccio dall'Italia con il sole.
    Laura

    SvarSlett
  2. Congratulations! Your photos are always so beautiful and lovely!!
    Mary Alice

    SvarSlett
  3. Ååå så vakkert, så flott at de fant deg,
    Nydelig,men det er du som tryller, de hadde nok en lett jobb med ditt skjønne materiale ,
    Ønsker deg en flott dag i solen,
    Klem

    SvarSlett
  4. j'habite en France, à Marseille, et je suis votre blog depuis longtemps, j'aime beaucoup tous ces jolis bouquets que vous faites, aussi j'ai été très surprise de voir un article sur vous dans le Daphne's diary et très contente de vous retrouver
    à bientôt
    nicolette.dimarino@gmail.com

    SvarSlett