lørdag 18. april 2015

Vårlig ,lyst og blått i stuen !


Ohhhh! Det kribler etter å skape det vårlig lyst og lett inne nå....Så i helgen kom mine vårlige og sommerlige tekstiler fram . Ja jeg blir bare GLAD av å omgi meg med de :) Med herlig lavendel og blå hortensia ble det tekstilene i blå nyanser som poppet opp her i stuen.

 Mitt vakre heklede bestemorsteppe som min flinke svigermor har laget...Elsker fargene i det:)



 Var så heldig å få en nydelig hortensia for et oppdrag jeg nylig gjorde....folk vet jo at denne damen LIKER blomster nå ,hi,hi:)

 Den herlige kurven under bordet her kjøpte jeg på en tur til Sandefjord. Gikk rundt i gatene med den...og folk stusset nok litt over denne damen som vandret gatelangs med denne digre kurven som dultet borti den ene og den andre....Jeg kan opplyse dere om at det har skjedd før,ha, ha...Jeg kan ofre MYE for en fin kurv:)))
 Alle tekstilene her er fra favoritt butikken Home & Cottage...og siden de nå har fått nye vårlige varer i butikken..er jammen ønskelisten min blitt laaaaang. Ååå så mange fristelser i denne tiden....




Jeg er inne i en kreativ men travel tid her nå...mange oppdrag til konfirmasjoner som straks står for dør. Så vi får vel ta en liten reprise på bloggen snart, fra når vi selv hadde konfirmasjon for vår minste jente i fjor..:)
En vakker dag jeg aldri vil glemme :)

I morgen skal alle de vakre gamle vinduene bringes hjem, så om ikke mange ukene setter vi for alvor igang med orangeriet. Jeg holder for tiden på å lete etter drømmedøren....men ingen dør har dukket opp...Kanskje noen der ute har en vakker skatt stående som ville gjort seg på vårt lille orangeri ? Da er det bare å ta kontakt på mail:))))

                  Nydelige vår dager ønskes dere alle !
                                                KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. so beautiful as always ...I would love one of grannies beautiful throws......love you blog good luck with the door......xo Lorraine

    SvarSlett
  2. So pretty, Vibeke! I love all the throws, especially the one on top - the colors are beautiful. Love your hydrangea! One of my all time favorite flowers and yours is so pretty in the pail.

    SvarSlett
  3. Love the wonderful colors and patterns, Vibeke! The hydrangea in the old bucket is perfect...

    SvarSlett
  4. So many lovely pieces and beautiful colors,your hydrangea is wonderful in that old bucket.

    SvarSlett
  5. Vilka härliga bilder du bjuder på! Mycket vackert hit kommer jag igen! Allt gott Mari

    SvarSlett