onsdag 1. april 2015

GOD PÅSKE

Med vårens herlige små blomster ønskes det GOD PÅSKE til alle dere gode der ute !
Helt fantastisk er det ute nå og se hvordan vårblomstene popper opp her og der....og jeg tar meg selv i smile for meg selv av å betrakte at det nå skjer en endring i naturen:)
Derfor måtte det en liten "hyllest" til herfra....for vårblomstene gir oss masse glede...ja både for liten og stor. Jeg jobber som dere vet i barnehage og gleden er stor hver gang de små har  kommet med en liten vårblomst eller to...."den skal mamma få" kommer kjapt da:)))Koselige minner har jeg selv med vårblomster både fra mine egne barn og jeg som liten.
Her skal man bare fortsett å kose seg i dagene som kommer....skal si man nyter av å ha fri :)
                   Fortsatt GOD PÅSKE alle sammen !
                           KLEM VIBEKE

6 kommentarer: