søndag 12. april 2015

Et etterlengtet prosjekt...er igang!!!

Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg har ønsket meg et lite orangeri i hagen....lenge:) Og vet dere... NÅ skal det skje:)))))) Ååååh! kjenner det kiler i magen bare av å tenke på det :) Vi har kommet så langt at vinduer er nå kjøpt inn....og vi har fått tak i "drømmevinduer"dere. Gamle med originalt  gammelt glass, nesten like store som meg... vinduer i str 1.60...altså store flotte vinduer. Ja vi er bare super fornøyd og nå jaktes det på en gammel dobbel dør...som skal bli et lite smykke på vårt lille orangeri. Gleder meg stort til å dele hele prosessen med dere...fra første spadetak tas i jorda:)

Stolen over her er ny og er fra Affari. Nydelig stol som skal bli god å sitte i på verandaen. 


Litt rustikke innslag vises her i dag...Fikk denne fantastisk "pletter i luften "av en god venn i dag...og i bøtta fra Affari blir det skikkelig rustikk:)

Ja faktisk ble den fin i blomsterpotten fra Affari også....gøy å bytte på vettu:)





 Allerede neste helg kan vi være i gang med vårt prosjekt i hagen...kjære tiiiid jeg kan nesten ikke vente :)))) God ny uke alle sammen !

                              KLEMMER VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Good luck on your garden project. Love the bucket it has great patina. Jo

    SvarSlett
  2. Blir SÅ gøy å følge prosjektet Vibeke! Masse lykke til og kos dere med det..blir jo litt strev men med fantastisk resultat! Spennende og en drøm som går i oppfyllelse for deg!
    Klemmerifleng fra Gina

    SvarSlett
  3. Å himmel, den stolen falt jeg bare pladask for. Hvor har du kjøpt den? Søkte på Affari, men fant ikke stolen noe sted på nettet.

    Lykke til med orangeriet, spennende.

    SvarSlett
  4. Lycka till med ditt nya projekt. Jag håller på för fullt med insidan av vårt
    Ha en fin och skön vecka
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Å guri malla, ser det for meg, det kommer bare til å bli knallfint! Blir helt yr på dine vegne her, gleder meg til å følge med!
    Herlig ny uke til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. Åh tillykke, det bliver vel nok spændende. Glæder mig til at følge byggeriet og se de store vinduer, det kan kun blive eventyrligt godt.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlett
  7. Lykke til - dette prosjektet gleder jeg meg til å følge med på :)

    SvarSlett
  8. So pretty, Vibeke! Looking forward to your new project!

    SvarSlett
  9. Another beautiful visit.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  10. Åhhh! Vilken dröm det låter som!
    Lycka till och det ska bli så kul att följa orangerieprojektet!
    Stor kram!
    Jenny

    SvarSlett
  11. Hei på deg Vibeke!!!
    Så gøy det blir, det vet jeg du har ønsket deg!!!
    Og det kommer garantert til å bli superfint!!!
    Stian har malt inne i utestua vår i helgen.
    jeg gleder meg så til å innrede der i år, om ikke mange ukene!!! Ha en strålende dag!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  12. Wauw Vibeke, I can imagine that you are so excited about having a orangeri soon!! I will look forward to your pictures :-)
    Have a wonderful day!

    Anita

    SvarSlett
  13. So beautiful as always! Love your style! Rié

    SvarSlett
  14. Så nydelig blogg- glad jeg fant deg i blogglista hos svigerdatteren min :)

    Gleder meg til å følge med på prosjektet ditt

    Ha en fin dag

    Smil og Klem Monica

    SvarSlett