onsdag 21. august 2013

Det er blått og søtt!

 På denne årstiden bungner hager og skoger over av herlige frukter og bær...min favoritt er blåbær!
Ikke bare er de gode og sunne å spise, de egner seg jammen godt i fotolinsen også...:) Kjenner at det kan bli litt "fruktlige"bilder her på bloggen fremover...snart skal  vårt lille epletre høstes....det holder nemlig på å knekke sammen SÅ mye frukt som det bærer på i år.....så her lukter det allerede eplekaker laaaang vei..










Ønsker alle en GOD DAG! KLEM VIBEKE

4 kommentarer:

  1. Å så herlig!
    Blåbær er så godt og skjønt...hi,hi...vi har det rett utenfor her og i år er de veldig store!
    Epletre kunne jeg ønske meg,men siden vi har endel besøk av "Rudolf " så er det ikke noe vits....hjorten elsker jo epler og rips blandet annet....Husker godt da han spise mitt nye japanske kirsebærtre.....da var vi uvenner en stund...hi,hi.

    Her skinner solen så flott i dag og varmt er det og!
    Venter formiddagsbesøk av mamma og pappa,så får vel svinge meg rundt og rydde litt!
    Vi "snakkes" snuppa.
    Kisses :))

    SvarSlett
  2. Herlige og delikate bilder du viser!! Du tar så mange vakre bilder!!! Vi har også epletrær i hagen, men eplene er langt fra modne enda. Nå skal det sies at begge trærne er ganske "unge", så jeg vet ikke om det har noen betydning for størrelsen på eplene. Får håpe de modner før frosten kommer;)
    Ønsker deg en herlig dag!:)) Klem

    SvarSlett
  3. Hei skjønne Vibeke!!!
    Fantastiske bilder som alltid!!!
    Blåbær er både sunt og godt!
    Kommer et innlegg på bloggen min litt senere i dag! Fra frokostplassen min :)
    Har en Give away på bloggen også. Der kan du vinne den nye flotte boken "Sanselige rom" til blogggeren Franciska. Ha en strålende ettermiddag.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Blåbær er bare så utrolig godt og det man plukker selv aller best:)
    Skjønne bilder som man bare blir helt bergtatt av:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett