søndag 14. april 2013

Klar favoritt!


 
Fargekombinasjonen du nå hviler øynene på er min absolutte favoritt.Grønn,lys aqua og blått....heeeelt fantastiske farger sammen synes jeg:) Om ikke lenge nå skal det begynne å møbleres ute og mitt gamle blå skomakerbord sto ute i hele fjor sommer under tak.Tror vi må ha selskap av det ute i år også,man har bare lyst til å være kreativ med det bordet i nærheten....Noen ganger skal det bare en ting til for å bli inspirert og det bidrar det bordet til:))Til dere som ønsket fargekoden på grønntonene jeg bruker,kommer det senere i dag! Hadde jammen vært spennende å scannet den blåfargen på bordet her også engang...åh!tenk et skap i den fargen da...DRØMME!!!






Hallo!!Kunne jeg få bli med på bildene i dag eller?? Ha,ha jeg må le av den lille kar`n...han følger med på det meste:))))
Snakker du til han går hodet på skakke:)..En orntlig skjønning!



Blå start på en god uke ! Klem Vibeke

12 kommentarer:

  1. Fiiiiiiint!!!!
    Helt herlig Vibeke!
    Og når jeg ser verdens skjønneste Nure,ja da MÅ jeg smile,han ER så skjønn atte!
    Det oser av vår hos deg,håper snart den kommer ute og.
    Hos oss er det blitt mildt og regn.....uvant,men helt okei.
    Skal faktisk plante ut stemorene i dag,må få unnagjort alt denne uken som jeg er på beina,hi,hi.

    Vi snakkes gode venn.
    Mild og god klem fra Bergen i dag.

    SvarSlett
  2. Snyggt snyggt!!!!! Underbara färgnyanser du får ihop :). Gungstolen Wow... Vad fin den blev. Klart lille hunden ska vara med. Ha en bra dag. Kram Anna

    SvarSlett
  3. Superfine vårinnlegg hos deg for tiden:-))
    Ikke mye som slår kombinasjonen gammelt porselen, blomster og rustikke tredetaljer. Herlige farger du bruker også.
    Gratulerer så mye med de 1000 :-))

    SvarSlett
  4. En god start på uken dette. Takk for vakre bilder.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Så nydelig blogg du har:)Fant bloggen din Hos Jorunn:)
    Første gang jeg er inne hos deg, og hit kommer jeg garantert tilbake:)
    Ha en flott uke:)
    Elise
    (fikk publisert forrige kommentar før jeg var ferdig med å skrive...hehe)

    SvarSlett
  7. danke für die schönen inspirierenden bilder!!! der hund ist süß!!! alles liebe, angie

    SvarSlett
  8. Helt enig med deg:)
    Disse fargene var bare utrolig nydelige:) for noen bilder du tar og man kjenner vårfølesen strømme på:)
    Så utrolig søt han er:) passer perfekt inn i interiøret:)
    Nydelig som alltid vennen:)
    Ønsker deg fortsatt herlig dag:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Det går ikke an å bli uenig med deg ---- dette er jo rett og slett nydelig, både for øyet og sinnet tror jeg :)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. Så vakkert. Mine yndlingsfarger også. D

    SvarSlett
  11. Sukk. Her var det mye lekkert, vet ikke hvor jeg skal begynne så tror jeg bare sier at jeg elsker alt :) Inkludert hunden ;)

    SvarSlett