søndag 30. desember 2012

Vibeke Design...på oppdrag!

Hvert år er jeg rask med å få ut jula...men for første gang på lenge kjenner jeg en smule vemodighet
når jeg tenker på at nå er det snart slutt på denne herlige juletid....Jeg tror kansje det kommer av at jeg har vært i dårlig form i jula og ikke fått nytt den godt nok....desverre:( Denne lykta kom jeg over på julesalg hos Mester Grønn her om dagen,den får pryde mine siste julebilder i år.
 Spennende utfordringer venter inn i det nye året. Jeg har fått mitt første oppdrag som stylist  av et norsk interiørblad hvor det skal lages julerepotasje like over nyttår. Så jeg kommer nok ikke til å rydde helt vekk julen her,noe av tingene mine skal få være med som rekvisitter i denne repotasjen.Kansje du kommer til å kjenne igjen en krans,kurv eller stol i en av interiørbladene til neste års julerepotasjer:))))Jeg tenker at dette blir et spennende,utfordrende og veldig veldig morsomt oppdrag. Jeg må jo også si at det virkelig smigrende å bli spurt om et slikt oppdrag,en annerkjennelse som er god å ta med seg videre inn i 2013 !

Det har virkelig vært koslig med røde innslag her i julen,og selfølgelig skal det gjentas til neste år:)


Så med dette røde innslag takker jeg for julen som var. Det har vært inspirerende,oppmuntrende og rørende med alle deres koslige tilbakemeldinger under alle mine innlegg om julen...

                                   JULEKLEM(den siste for i år)FRA VIBEKE

16 kommentarer:

  1. Såå moro :))
    Ja om ikke du skulle blitt spurt, ja da vet ikke jeg !! Utrolig koselig hos deg og du vet hva du holder på med :)
    Gleder meg til å se reportasjen neste år :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Så kjempe gøy at du har fått oppdrag:)
    Og det er velfortjent, du er bare utrolig flink:)
    For noen utrolig vakre bilder, du har et nydelig hjem:)
    Tusen takk for at jeg har blitt kjent med deg og denne herlige blogg:) ser virkelig frem til å følge deg videre i det nye året:)
    Ønsker deg god bedring:)
    ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Så roligt och lycka till med ditt uppdrag. Sen vet du att jag älskar dina julinlägg med de röda inslagen i...allt är så fint och lyktan super. Ha nu ett riktigt gott nytt år. Många kramar Anna

    SvarSlett
  4. For ett herlig oppdrag!
    Det skjønner jeg godt at de har valgt deg, du er bare rå flink! Lykke til og ha ett godt nytt år! Gleder meg til og følge deg i det nye året! Min favoritt:)
    klem lille meg

    SvarSlett
  5. Liker både den røde og hvite julen din :-)
    Og gratulerer så mye med oppdraget, det blir spennende :-)

    SvarSlett
  6. Vackra julbilder! Gott nytt år! /Pernilla

    SvarSlett
  7. Sending big CONGRATULATIONS from Newfoundland, Canada! I just adore your blog and your fresh styling, photos, creativity...all here with you Vibeke is magnificent. Can't wait to see the magazine! Blessings and much success to you in the year ahead.
    Linda at Beautiful Ideas

    SvarSlett
  8. Congratulations on the new challenge of styling for the magazine. I'm sure you will be a huge success!

    SvarSlett
  9. Så gøy Vibeke!! Gleder meg så på dine vegne, du tar de vakreste bilder og som jeg har skrevet før så blir jeg alltid så glad av de fine innleggene dine! Lykke til med oppdraget! God klem fra Berit

    SvarSlett
  10. vakker styling,
    godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  11. Gleder meg til repotasjen din kommer på trykk :-D Men håper du ikke glemmer bloggen din, så har vi noe å beundre så lenge ;-) Godt Nytt År Vibeke :-D

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  12. Det har vært veldig koselig å følge alle de fine juleinnleggene dine og bloggen din ellers også, så klart :)
    Gleder meg til å følge deg videre i 2013!

    Godt nyttår ♥

    SvarSlett
  13. Hei!
    Må bare legge igjen en liten hilsen - har nylig oppdaget bloggen din og den er helt fantastisk! Dette er virkelig blitt en av mine favorittblogger på rekordtid! Her er det vanvittig mye fin inspirasjon! Ønsker det et godt nyttår, og GLEDER meg til å følge deg videre i 2013! Håper også det er ok at jeg anbefaler bloggen din hos meg engang i januar? Stor klem fra Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koselig tilbakemelding Cecilie,tusen takk! Kjempe koselig om du vil skrive litt om bloggen min engang:))Klemmer Vibeke

      Slett
  14. BLOĞUNUZU ÇOK BEĞENDİM,TEBRİK EDERİM.ARTIK SİZİ TAKİP EDECEĞİM.BEN DE YENİ BLOG AÇTIM,BEKLERİM BANA DA:)

    SvarSlett
  15. You have a beautiful home. I love to decorate for Christmas with apples and greenery on the shelves. Easy and inexpensive yet the red color is so festive.

    SvarSlett