lørdag 1. desember 2012

Velkommen Desember




Så skulle det bli tidenes kaldeste 1 desember for meg....For her sto jeg i fem timer på julemesse idag i minus 7 grader med vind.......BRRRRRRR!!og ennå har jeg ikke fått varmen i meg her jeg sitter fortsatt å skjelver med dyna rundt meg,ho,ho  jaja koslig var det og mange hyggelige folk var innom:))
 Siste rest fra utstillingen er dette,så nå er det nesten ingen ting igjen.....Kremmerhus er det ikke mange igjen av men maleriene er det fortsatt noen igjen av. De er kjekke å ha når noen trenger en gave el lignende på nyåret.
Så var det kalenderåpning idag også,det var spennende for barn/ungdom og dyr det:))))


Nures kalender henger under her,og han er stadig oppe for å snuse på pakkene:)))
Ønsker alle har en strålende 1 desember,vi ses i morgen hvor jeg håper varmen har kommet i kroppen igjen:))))
                                Brrrrrrrende... klem fra Vibeke

11 kommentarer:

  1. Så mange vakre ting...du inspirer så til de grader :)

    Når man først har fått kulda i seg, så må man bare ta seg et bad. Og på badekarskanten kan det godt stå en raus whiskey :)

    Jeg har startet min fotografiske julekalender på bloggen i dag, jeg har pyntet et lite kongletre til den første "luken". Og det lille fargerike treet får meg til å smile :)

    Varme vibber din vei, Vibeke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for de varme vibbene Monica:))Det måtte bli den lengste og varmeste dusjen jeg har tatt på lenge som gjorde at jeg fikk varmen i kroppen igjen...whiskey`n fikk være,julebordet sitter fortsatt litt i fra i går,hi,hi:)Klem Vibeke

      Slett
  2. Det må være den fineste kalenderen jeg har sett, utrooolig fin var den!! Håper dere har hatt en super start på desember. Fortsatt god helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så kosleig tilbakemelding, den er enkel men samtidig dekorativ:)))Herlig desember til deg også:)

      Slett
  3. Å så koselig å se deg!
    Det så jo veldig kjekt ut...men ikke bra å fryse slik!
    Masse fint og litt godter og?? Nam...
    Vi var på utekamp med Casper kl 0930 i dag,først måtte jo banen måkes for snø...
    Ja,snakk om å fryse,men nydelig vær er det her nå.
    Bjarte har tent alle julelysene utenfor og med snø og så ble det jo veldig fint!
    Nå er eldstemann ute å har snøballkrig!
    Bjarte og Victor ser på fotballkamp på tv og jeg koser meg i ro og fred i bloggeland!

    Vel håper du får varmen i deg snart.
    Så skjønn på bildet atte!

    God lørdagskveld!
    Hjerteklem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så heldige som har snø, tenker det hjelper MAX på julefølelsen også jeg:)))som du skjønte har dagen vår godt til julemesse,så lite har skjedd her hjemme idag...MEN i morgen skal det bli lys i buskene rundt huset her også:)))Tenker det bare er NYYYDELIG hjemme hos dere nå både inne og ute:))))Juleklem fra meg <3

      Slett
  4. det var en av de finste julkalender jag någonsin sett, underbar. Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingela,jeg har laget mange julekalendere til mine to jenter igjennom årene og den som er den enkleste altså denne..er den de og jeg liker best:) Det enkle er ofte det beste:))Klem

      Slett
  5. Nydelige bilder som vanlig Vibeke! Også så utrolig flotte kalendere. Lurer egentlig på om jeg kan flytte inn til deg litt jeg. ;)Hihi Håper du snart får varmen. Det har jammen vært kaldt her i fjorden i dag!

    Fin lørdag!

    Klem fra C

    SvarSlett
  6. Ja..det blir kallt att sitta still så. Men fina saker du skapat. Julkalendern är ju helt underbar och vackert papper. Ha en härlig kväll och hoppas du fått upp värmen. Kramar Anna

    SvarSlett
  7. Høres ut som du har hatt en kjempe koselig dag, men noe kald:)
    Tar alltid lang tid å få den gode varmen igjen etter å ha fryst så lenge:)
    Men utrolig koselig bod du hadde der og kjempe gøy med masse salg:)

    For en utrolig vakker kalender, den var noe av det fineste jeg har sett:)
    Sender deg en varm klem og håper det hjelper bitte litt:)
    Klem Merete

    SvarSlett