torsdag 27. desember 2012

Tradisjonell juledekor

 Røde epler har blitt et must her i dekorasjonene til jul . De brukes flittig både inne og ute...og når de ligger ute med frost eller med et tynt lag snø over er de et syn:))

 Her har jeg brukt en av mine gamle teriner og fyllt godt opp med mose,bitte små kongler og noen små grankvister som man topper med de rødeste herlige juleepler.

 Ikke noe spesielt nytenkende dekor dette men noe av dette hører lissom bare julen til, å har blitt brukt i en årrekke som dekorasjoner til jul. Jeg er en av de personene som fortsatt får mye stemning ut ifra dette.


 Kremmerhusene mine har jeg solgt masse av i år,men noen har jeg også beholdt selv. Disse har jeg gitt bort til mange små og store venner nå før jul. En søt tradisjon jeg gjerne vil ta med meg til neste år :)
               " DEN BESTE GLEDEN MAN KAN HA,
                    ER Å GJØRE ANDRE GLAD! "
                          KLEMMER FRA VIBEKE 


8 kommentarer:

  1. Dekorasjonene dine er kjempe nydelige :)

    SvarSlett
  2. Røde epler er jul for meg også, nydelige var de i den gamle terrinen din :))

    SvarSlett
  3. Herlig og kjempe koselig å bruke epler til dekorasjon:)
    Og for noen søte kremmerhus du lager:)
    Heldig de som får gleden av disse:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Nice to meet you .. and here 's all very nice!
    compliments for the beautiful pictures :-)
    Gilda

    SvarSlett
  5. Hello sunshine!
    I dag er det "freddan"hi,hi.
    Bare innom for å ønske deg en lovely helg og kose deg.
    Kansje var det et eple jeg skulle spist...for nå har det vært massevis av sjokolade og sånn..
    Kjempefint pyntet,kreativt:)

    Smuchi,smuchi fra meg!

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    Nydelige bilder og eple fylte dekorasjoner.
    Enig røde epler hører julen til:)

    Ønsker dere fortsatt fine romjuls dager:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Hello Vibeke :-)

    I just discovered your blog today and couldn´t stop viewing your posts...and in the evening I found out that I have seen every single post from the newest to the oldest back to February 2011. I really had a great time, your home is absolutely wonderful and your photos too. Have a Happy New Year and keep up the great job you are doing! Lots of love and greetings from the Czech Republic, Sandra

    SvarSlett
    Svar
    1. That is just wonderful Sandra:))))Thank you so much for your lovely comment and all the best for you in the next year.

      Slett