lørdag 22. desember 2012

Oppussing midt i julestria....



 Er vel egentlig ikke å anbefale...men jeg fikk et innfall her om dagen om at hylla og bordet her kunne blitt fint i hvitt til jul. Så da gikk jeg igang da og at man ALDRI lærer sier jeg bare...for det blir ALLTID mere jobb enn man hadde forventet! Fra å være blått har denne kroken blitt hvit og lett. Røde innslag er som bestillt her nå og rødt og hvitt er en KLAR favoritt i år:)))
 Skal si det blir litt pakker under treet i år også ,disse har jeg pakket inn med papir jeg fikk med meg fra London i høst:)
 Kommer nok til å sitte her i julen å være litt kretaiv, å så godt det skal bli med noen fridager man kan bruke til absolutt hva man vil:))))
Klart man titter inn en tur i morgen også, vi har nemlig mere JUL
 å by på:)

JULEKLEMMER FRA VIBEKE

22 kommentarer:

  1. Lekkert vibeke!!

    Ønsker deg en fiin jul og et godt nytt år!

    P.s vær forsiktig med tente lys da... Ser ut som lysene er skummelt nære granbaret ;)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. God jul til deg og dine også:)Regnet med at noen ville kommentere det ja,men er det noe man har respekt for så er det vel det:)
      Klem Vibeke

      Slett
    2. He, he... Regner med du har full kontroll ja!!

      Slett
  2. Så koselig hos deg; lun og herlig atmosfære. Jeg har drømt meg bort i dine siste innlegg som jeg har gått glipp av pga en travel desembermåned.

    Gledelig jul til deg og dine!

    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hjørdis:)Må du ha en nydelig god jul:)
      Klem Vibeke

      Slett
  3. Underbart juligt och sååå vackert...

    Ha en riktigt god jul!
    Kram Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tina:)Riktig god jul til deg også:)Klem

      Slett
  4. Utrolig flott det bel og nydelige bilder:)
    ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD JUL:)
    Juleklem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk snille deg Merete:)RIKTIG GOD JUL :)))
      Juleklem Vibeke

      Slett
  5. Å noe sååå koselig...nesten som i en gammel landhandel...å så nostalgisk og herlig!

    Kansje jeg ikke får tid å stikke innom deg i morgen,da jeg skal bake kringle til mamma og på besøk siden hun har bursdag....MEN plutselig er jeg her vettu....

    Knus på dig søde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å hyllen har stått i en gammel landhandel også den:)))Må dere ha en herlig feiring av mor.Klem på deg en bitte lille julaften:)

      Slett
  6. Nydelig, elsker denne stemningen du lager:)
    ØNSKER DEG EN GLEDELIG JUL!!
    Kem Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig tilbakemelding:))Gledelig jul:)))
      Klem Vibeke

      Slett
  7. Så herlig jul hos deg.
    Fikk lyst til å flytte rett inn til deg :)

    Klem Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk snilleste Inger :)))Må du ha en riktig GOD JUL!
      Klem Vibeke

      Slett
  8. Som jeg skulle gjort det selv, har forresten gjort det, malte et skap og ei hylle som hang over på kjøkkenet ;-), men skulle gjerne malt de andre møblene på kjøkkenet også, det er alt for fargerikt der nå. Ble så fint hos deg, herlig med rødt mot det hvite. Når jeg ser Sætre-boksen din gremmes jeg over at jeg tok med min til farfarhuset her i høst, trodde jeg skulle få tatt noen julebilder der, men det ble det aldri noe av.
    God jul til deg i ditt nydelige julehus :))

    SvarSlett
  9. Så flink du er - og så fin hylla ble ;-) Så mange herlige, flotte detaljer du har i den. Myyye inspirasjon å hente her ;-)

    Jeg ønsker deg og dine en riktig, riktig god jul! Kos dere masse!

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Så utrolig koselig hos deg Vibeke! Julestemingen kommer så snart jeg titter innom deg, tusen takk for all inspirasjon og glede du har delt :) Og takk for hyggelig kontakt og fine tilbakemelinger fra deg! <3

    Ønsker deg og dine en riktig god jul og alt godt for det nye! Kos dere :):) Varm klem fra Gry

    SvarSlett
  11. Jag ville bara smyga in och passa på att önska en god jul och tacka för all fin inspiration!

    Kram

    flisan

    SvarSlett
  12. Skikkelig julestemning,og så flott krok,skulle ønske jeg hadde en slik plass å være kreativ på.ønsker deg og familen en riktig god jul.klem hege

    SvarSlett