mandag 10. desember 2012

Komplett jul

Et fantastisk teppe med hvit snø har lagt seg over vakre vakre telemark de siste dagene.
Julestemning på sitt aller beste dette:)
I går var vi i Strømstad og etter dette besøket er nå kjøkkenkroken HELT komplett til jul...
En girlander av lummer gjør julens tallerkenhylle komplett:))Ikke drysser dette heller så det ble den beste løsningen.
 For å "jåle" det skikkelig til spanderte jeg på rødstripet trekk på de gamle rokkostolene..De kjøpte jeg IK Interiør i Strømstad:)

 Fra Hannas Skafferi fikk jeg med noen herlige saker,bla denne stjernekransen fylt med tyttebærlyng.helt fantastisk!

Noen søte små amarylliser som jeg aldri har sett før også..Det er det som gjør Hanna så spesiell,hun har ting som ikke finnes overalt:)

Håper dere bare har noen herlige dager der ute og ikke bare stresser vekk den fine tiden vi er nå inne i :)
                                         Viktig å NYTE!!JULEKLEMMER VIBEKE

15 kommentarer:

  1. Nydelig Vibeke..Heldige deg som fikk tak i lummer,den er bare hærlig å dekorere med..Nyt deilige dager,klem.

    SvarSlett
  2. Så fint... Stjernen var bare vakker.

    Klem, Anette

    SvarSlett
  3. Du har det så mysigt, helt underbara bilder :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvarSlett
  4. Vinter vakkert og pent:)
    Og utrolig nydelig pyntet Julehjem:)
    Du er bare utrolig flink og kjempe kreativ:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Utrolig vakkert , alt sammen:)
    Ha en fin førjuls kveld

    -ingrid-

    SvarSlett
  6. Nydelig julepyntet kjøkken! Utrolig koselig og stemningsfullt! Vakre tallerker og flotte grønne detaljer. Og du...den kransen var jo bare fantastisk fin ;-)

    Nyt kvelden!

    SvarSlett
  7. Utrolig nydelig hos deg !!
    Du vet å skape stemning :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Eg berre elsker den fantastiske pepperkakekunsten din!! Også dei andre flotte detaljane dine..Herleg julestemning hos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Your Christmas vignettes are simply gorgeous Vibeke ♥

    SvarSlett
  10. admirative pour cette déco !
    tout y est très joli !

    SvarSlett
  11. God morgen sunshine!
    Å så vakkert,så vakkert....alle steder!
    Herlig jul hos deg.
    Å skulle bodd nærmere,da skulle vi kost oss med julemys ofte!!!

    Feiringen av pappa gikk strålende og talen og!
    Litt travle dager for tiden,men de har vel de fleste!
    Ønsker deg en skjønn uke og flotte innlegg under her og!

    Kos og klem fra moi!

    SvarSlett
  12. Ååå du kjære Vibeke, hva du får til.
    Noe så vakkert altså.... Guuri så utrolig flott, gjennomført og aldeles nyydelig.

    Ja vet du hva jeg gjør nå..?
    Sitter her og gomler i meg snopsjokolade som Camilla laget til meg. Nammm mmm. så godt.
    Nå tar jeg en bit for deg og.. Hihi.

    Kos deg du skjønne.
    Klemmm og kos.

    SvarSlett
  13. Ja her var det Jul i huset- herlig og stemningsfullt både ute og inne. Lummer liknar veldig på det vi kallar "Kråketær"?!
    Klem

    SvarSlett
  14. Å bare innom for å ønske min skjønne venn en:
    VIDUNDERLIG DAG!!!

    Kiss & Love
    Camilla.

    SvarSlett