søndag 2. desember 2012

Klar - ferdig -JUL!

Så er vi for alvor igang med å skape litt julestemning.I dag har jeg begynt så smått ved innganspartiet.
Et viktig sted å lage det litt koselig synes jeg:)
 Stjernen på veggen er laget av pinner jeg har funnet i skogen. Veldig enkelt og dekorativt:)
                                       Ingen juledekorasjon uten lerkekvist.....
                                Trestjerner fra Home & Cottage og rustikke granatepler.
Husker dere hvordan jeg skiftet farge på inngansdøren sensommmeren i år ? Ho,ho..:) det var morro å se hvordan innganspartiet forandret seg etter hver farge som kom på..Men jammen var det godt jeg landet på denne til jul:) Kan røpe at jeg har hatt fantasiser om hvordan den døra hadde sett ut i dyp julerød nå i denne herlige juletid også....ha,ha..Godt å fantasere og gruble litt:)) Håper dere har en nydelig første advent. Adventstaken vår er av ny variant i år,og inspirasjonen til den ble hentet fra husets julekalender....Så da kan dere gruble og fantasere litt selv om hvordan den kan se ut:))) Her ble det nemlig altfor mørkt til å rekke å få tatt et godt bilde av den, vi får se om vi får til noen gode bilder utover uken.

                                   JULEKLEM FRA VIBEKE
 

11 kommentarer:

  1. Må være en drøm å komme på besøk her og bli møtt av noe så nydelig:)
    Aldeles skjønne bilder:)
    Flink du er:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. It is looking beautiful. Wow.

    Kind regards
    Eileen

    SvarSlett
  3. Happy 1st Advent Vibeke.
    Your front porch looks beautiful & so welcoming. I love the larch twigs ♥

    SvarSlett
  4. Å søte!
    Klar ferdig JUL! Ja det kan vi like!!!
    Så koselig du har pyntet utenfor også.
    Ja,hadde det vært mildt i været hadde den vel vert rød døren din nå....ha,ha,ha!
    Du er bare så kreativ og må hå du ose av energi!
    Får jo energi av å titte innom deg jeg snupp!
    Ha en herlig søndagskveld.
    Tenk nå er du 40 og en uke snart....hi,hi....
    Jeg forsatt bare 39...Enn så lenge...
    Nok tull og tøys!

    Knis og god klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så vackert du pyntat vid ingången :)
      Ha en fin ny vecka!
      kram Tini

      Slett
  5. Veldig koselig! Synes granatepler er så fine som dekorasjon. Lekkert er det hos deg :)

    Klem, anette

    SvarSlett
  6. Underbart vackert!!

    Hoppas du tinat upp nu... :0)

    Kram Tina

    SvarSlett
  7. For et fantastisk inngangsparti!! Skulle gjerne hatt plass til å gjøre noe slikt :)

    SvarSlett
  8. Nydelig !
    Blir glad av bildene dine :)

    :) Janne

    SvarSlett
  9. Wow for et vakkert julehjem du har Vibeke...jeg blir nok sittende en studn til her inne hos deg skjønner jeg. Takk for titten...og fortsatt god førjul til deg fra meg

    SvarSlett