søndag 4. mars 2012

Sjarmerende oliventre

Så prøver vi igjen...nemlig å få til et oliventre!!Har hatt mange men de har ikke overlevd lenge... men koslige Nina på Hammond blomster lovte meg at dette kunne jeg ha god tro på:)Siden stammen er så robust og tykk,og sjekk den stammen!!litt krokete og skeiv her og der...sjarmerende det:)

Vi har en litt kjølig og "snøiluften" dag her idag. Men med den gode strikkajakka,tøfler og tenning av lys så koser vi oss inne idag vi....


Lampene her er kjøpt på IKEA for "hundre"år siden(Hi,hi)Har hatt de liggende på loftet og tenkt hele tiden at de kommer nok til sin rett en dag.....Å ja det skal jeg si de virkelig gjorde:)


Søndagskosen i den nydelige skålen jeg fikk med meg fra London.Spørs om jeg skal sende mannen på et lite oppdrag etter flere ,når han tar neste tur over...Kostet under 200 kr tilogmed,så tror ikke det skal bli så vanskelig å få motivert han til det...


Er så glad for bordet vårt vi fant på loppis for tre år siden..vi betalte vel 300 for det tror jeg ,og det er bare så sjarmerende med sin patina,riper og hakk.Dette har jeg aldri tvilt på om skal males, nei det skal få være slik det er.Håper alle har en nydelig søndag:))Klem Vibeke

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Liker godt stilen og fargene dine. Og godt å høre at du ikke har tenkt å male bordet, syntes at det så skikkelig flott ut slik det er! Og lykke til med oliventreet. Har gjort noen forsøk med det jeg også - men har ikke helt klart det ennå :-)

    SvarSlett
  2. nydleige bilder i de herligste fargetoner! så bra oliventreet ser ut til å trives... skjønnt..
    hilsen magny

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett