lørdag 10. september 2011

Crysantium tid......

Høsten er også en tid for flotte frodige Crysantium. I stua lyser denne flotte opp i en "sølvbøtte...",som engang var skinnende og blank...Men så pusset jeg den med sølvpuss og DET skulle man IKKE gjøre for da gikk den over til messing...fikk jeg greie på en stund etter jeg hadde kjøpt den..Vel jeg kunne bare ikke kaste den heller,så da fant jeg frem litt grå acrylmaling og ga den noen lette strøk. Etterpå gned jeg med en klut over så den ble litt "sliten". Så nå har den fått et nytt liv og er klar for bruk igjen....

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så bra at du greide å fikse den store fine sølvbøtten din igjen. Ble veldig koselig med den fine hvite krysantemumen i! Jeg liker virkelig godt denne kroken din i stue, så stilig med teglsteinveggen!
    Ønsker deg en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for dine alltid koslige tilbakemeldinger Monica:)Håper du har hatt en nydelig søndag og er klar til å ta fatt på ny og innholdrik uke i morgen:)
    klem Vibeke

    SvarSlett